Tuesday, October 11, 2011

MARRY,NISA N IZZATIE..

NIE NAME DIE NIK NUR IZZATIE..HEHE..aku ad banyak cter pasal die nie..hehe....




die nie ann...same blok nan aku..die duk bilik bawah sekali..aku lark duk aras 1..hehe.....org first yg aku kenal dalam kelas AP121-1A aku adalah si dia nie la...haha..die nie ore kelate...tp die x selalu unn cakap kelate...die ckp mcm aku la....mcm biase jep.....x de longat ne2 unn..haha...pelik....aku ad la tanye die..nape x sokmo kecek kelate..best ckit..boleh aku belajor sekali kecek kelate...pastu die ckp x nak  r...x best ..haha...pelik...lantak die la..haha...pastu ann..aku mule rapat nan die..hehe...g kelas same2 n semua nyer g same2...wat keje same2..study same2..hehe..best r kwn nan die nie,,,die seorang yang bek dan penyabar org nyer walaupon aku sokmo gark buli die haa...haha..jahat ann aku...ala...bukan buli ape unn...buli die soh amik barang jep..haha..pastu ann die seorang yg sangat periang dan  mcm budak kecik..haha...pelik..die kalo dh start perangai budak kecik die tu....aku ketawa smpai x ingat dunia taw..lawak gler..haha..hahaha....ape2 jela eak nur izzatie..haha..yg pasti ko best..hehe....die nie memg selalu r dtg lepak bilik aku ann..rajin benor la die panjat tangga semata2 nak dtg bilik aku yg cantek lagi kemas tu..hehe..terharu gler aku taw..x sangke bilik aku menjadi tumpuan si dia nie..haha..x pe la..anyway tq la...kerane sudi dtg ke bilik aku yg comel lagi cantek nie...hehe...weekkk....perasan lark aku nie ann..haha..oppsss....sori......terlebih sudah..haha..apelah...emh..




pastu aku nak cter la ckit ann...die nie kuat betul makan smbal belacan..kalo boleh...tiap hari die nak makan sambal belacan,....ape yg ad kat sambal belacan tu pon aku x tau lah....haha..menaikkan jerawat je adlah...huhu..x nak aku..dh la pedas...x sedap...huhu....aku suke tempe jep..hehe..aku ann  MINAH TEMPE YG SEJATI..haha.....ape2 unn lantak die la ann die nak makan ape2 unn..haha..asalkan die bahagia...hehe...


yg penting die kawan aku yg best..hehe......love u la nik nur izzatie..hehe..mmuuuaaaaahhhh.....sori kalo ad tersalah cakap or menyinggnng hatimu yg tulus lagi mulus..hehe...











nie plark name die KHARUNNISA ..hehe..minah nie sorang jep yg x pakai tudung dalam kelas aku..hehe...entoh la die..asalkan die bahagia..hehe..


die nie asal dari selangor ...tp ann first2 aku masuk kelas aku ingatkan die nie org sabah ke sarawak ke..coznyer die punyer percakapan mcm len mcm jep...haha...selidik punyer selidik barulah aku tau die nie seorang melayu x berapa tulen la...haha..melayu campur jawa..haha..patot r len mcm jep die ckp..haha....tp ann sedap dengar die ckp taw sebab lain dari yg lain..hehe...pastu dah la sore die mcm laki ckit..hehe..ala2 garau gitu....ala2 laki sejati gitu..haha..kalo die ckp dlm hp memg dengar mcm laki2 la kalo xdgr btol2..haha...apelah...


pastu ann die nie pon seorang yg amat periang....sgt suke wat lawak dan seorang yg menyenangkan hati aku gark la walaupon kdg2 menyakitkan hati gark coz die nie seorang suke ikot kepala otak die sorang jep taw..huhu..so sabar jela..aku suke kawan nan die coz die seorang yg suke mmberi nasihat la...haha....bole la..n die nie  kdg2 memahami la keadaan aku..haha...walaupon kdg2 x...x pela...anggap jela die nie sgt memahami ..hahahahahaha...biar r hanya hati aku jep yg tau disebaliknya...haha.die nie pon kdg2 otak gler2 r....same mcm aku...so bole masuk la kegilaan antara kami berdua..hehe...best r kwn nan die..haha...kelakar n happening....


tq coz sudi menemani aku selame nie taw...tq coz sudi jadik kawan aku..tq sesgt..love u so much nisa...miss u so much nisa....mmmuuuaaahhh...tq coz sudi antar aku aritu taw..hehe...beg aku berat gler kot..hehe..









nie plark MARIAH IBRAHIM..i just call her MARRY..(kawin)..
hehe..cute kan name die..hehe....die nie seorang yg sgt la up to date..hehe...die suke sgt pakai pakaian yg pelik2..haha...pakai selendang yg mcm2 style..hehe...tp cantek .....aku suke tgk die pakai selendang nmpk mcm pelik dari yg len n elegen gitu..hehe....
die ann bukan style tudung jep pelik..baju unn gituu..huhu..sabar jela...tp tetap nmpk cantek nn elegen....zam suke..hehe....




die nie asal K.L..so memg biase la ann..kalo dak kl selalunyer up to date..hehe..habis semua style nak rembat..hehe..smpai aku nak try n tiru unn x reti dah,..haha..dahsyat...pastu ann die nie memg suke la baju kecik 2 nie..haha..yela..badan die kecik..untung lah ann..jelesh lark aku...huhu..nak gark pakai baju kecik..haha..apelah..x malu....hahahahahaahaha...teett...dah..dah....lupekan....hehe...pastu
ann kalo aku nk video n lagu baru ke kompem minah nie ad punyer..haha..die nie memg up to date la..semua ad la katekan....haha...bagus2....


die nie pandai org nyer ..kalo x reti ape2 aku soh la die ajar..hehe...pastu ann kalo time theodolite jep...aku nan die la jadik mangse duk kire bende alah tu..haha..any way....love u marry...miss u so much,....mmuuuaaahhhh....x sempat nak kiss ko ari tu...ko balik cepat sgt,...huhu...sgt syg kat kamu taw~








No comments:

Post a Comment