Saturday, April 28, 2012

my BEST birthday celebrate in my life..

4 JANUARY 2012 MY BIRTHDAY..










hehe...jeng3......tanggal 4 januari aku dah meningkat dewasa dengan berumur 19 tahun..wah...aku dh besar pnjg...mcm x  percaya je kan?haha....dah besar dh aku upenyer tp perangai mcm budak kecik jep...hehe..ish4..apelah aku nie..hehe.....k......sweet 19......wah......teruja gler time tu!!!seyez...n then mcm2 la azam baru berkeliaran dalam kepala otak aku nie......nak dpt DEKAN la..nak kurus lah......nak jadik lebih matang la...nak jadik lebih baik dari sebelum nie la...n yg paling penting nak jadik seorang yang lebih beriman dan bertaqwa serta mendekatkan diri kepada ALLAH yg Esa..semoga segalanya dipermudahkan...hehe...amin..














nie nak cter pasal dak kelas aku AP121-2A celebrate birthday aku ...haha...lucu n kelakar gler....tp seronok...hehe...




emh.....firstly dieorg ajak aku nak celebrate bufday nazhif...for ur information,my birthday nie same nan si nazhif nie..hehe....maklum lah..kembar...haha..kembar la sgt...(mate ke atas tgn kat bahu)..haha...lps tu aku ikot jela diorg ann...tp dlm pale otak aku ase dh len mcm dh taw..ase mcm ad yg x kena jer..huhu...tp aku wat x tau jer n ikot je dieorg bwk aku g ne..last2 smpai kat pejabat kolej seri manjung...haha.....jeng3..nak tau x ape yg terjadi..??




aku dilimpahi dengan tepung gandum yg begitu putih dan ditmbh pula nan telur secukup rase ..huhu..dah la bile smpai aku nak lari pastu dieorg tarik aku..huu..pastu ayo duk tepek telur atas kepala aku....uish4.....memg best r aku kne..haha.....walaupon kotor tp seronok...haha..
.lepastu tibe2 perkara yg x dijangka berlaku...tibe2 ad sorang pegawai nie marah n memekek kat kiterog..oiii.ape nie??kotor pejabat aku...sape punyer keje nie...aku n nazhif yg x tau ape2 nie dipanggil ...n na hati yg x tau ape2 kami g la jumpe pegawai tu n kami kne marah...pot pet....haha....tp rilek sudah tp dlm hati ad la ase takot sbb tu muke aku nmpk mcm masam jer..hehe....yela ne x nyer dh la x tau pe2 pastu kne marah mcm tu......ne x terkejut??haha...pastu pegawai tu tepon la polis bantuan...pastu berapa minit pastu polis pon dtg n ditmbh pula bebelan yg seterusnya..haha...bla..bla...bla.....lepas tu kiterog semua disuruh bersihkan segala tepung yg ad kat lntai pejabat kolej seri manjung tu...kami semua wat la.....semua pakat amik mop kat blok kolej masing2..hehe....entah mane entah dieorg amik..haha..lawak lark bile fikir balik..hehe..lepas dh hbs kemas semua...baru la.....agenda seterusnya start..
















agenda tu adalah aku n nazhif diberi hadiah ..haha....nak tau x hadiah ape?
haha...kelakar kot..puting susu la....glove,shower cap n so on la...haha..lawak kot....aku dh la siap dpt lipstik lg..pastu ad ke patot dieorg soh aku pakai lipstik tu.....dh la muke kne conteng nan lipstik tu..haha...dahsyat r muke aku..haha....buruk gler dh aku tgk...mcm badut pon ad..haha..sabar jela..yg penting fun..hehee...




pastu acara potong kek lark..sebelum potong kek shamir dak kelas kiteorg bacakan doa..n then potng kek...kek angry bird..hehe..comel n cantek..hehe.....aku mkn n suapkan kat kwn aku...last2 fhm2 jela kan...permainan mencalit krim di muke berlaku..haha..jeng3...habis muke aku..huu..bertmbh la kejelitaan aku..hehe.......














over all....aku ase sgt dihargai dan akan aku ingat smpai ke akhir hayat.....terima kasih wahai sahabat2 ku ...aku syg sgt kat korang semua...mmuuaaahhhh....

No comments:

Post a Comment