Tuesday, October 11, 2011

MY BEST FRIEND AT UITM PERAK~`

INI  name die EQIN..die dak sebilik nan aku..hehe...best sgt kwn nan die nie....mcm biase la....disebabkan die nie budak sebilik nan aku....so...aku nan die selalu la tukar pandangan dan cadangan dan buah fikiran dan masalah dan sebagainya lah..makanan ,minuman dan sebagainya...hehe....seronok..hehe..contoh masalah yg selalu kiteorg kongsi adalah seperti masalah couple...hehe...die nie ad couple so die fhm la kan,,,senang r aku nak dptkan pandangan die nie haa..hehe..pastu kan die selalu gark la beri nasihat dalam pelajaran walaupun die nie amik kos yg len....even die x suke kos yg die amik tp die tetap cooll......~`...huhu....die seorang yg tersangat la cool`~``~ cool sesgt.....cume die x kan cool bile x dpt line untuk kol her boy..huhu..sbb line MAXIS kat uitm aku nie sokmo la wat gler mcm taik ..haha....x tau la nape....CELCOM elok lark..huhu..nasib bek la aku pakai 2 no n 2 hp....so senang la kan...x yah nak pening kepala..hehe...untunglah pakwe aku gune CELCOM..huhu...emh..nak cter la kan...pasal makan...kiterog selalu la makan same2 kan..hehe....die nnie org negeri sembilan ,so die sgt suke la makan bende yg pedas2 nie...haha...die sokmo gark komplain acik nie x reti masak la..x sedap la...x pedas la..haha...kalo x sedap tu kompem la x habis makan kan..hehe...so akulah yg tolong habiskan makanan die nie haa...ehe..kalo nak tau la kan...aku  nie suke habiskan makanan orang lain...tp makanan kwn aku jela...org yg aku x kenal..aku x la makan lark kan..huhu...bukan nyer pe...aku x suke la  tgk orang x habis makan..kesian makanan tu taw..nangis die...sian makanan tu..kite x nmpk die nangis...huhu..sbb tu aku habiskan..hehe...bertambah besar la aku nmpknyer...haha.......sabar jela. ann..hehe..pastu pasal tdo lark...die nie suke tdo awl taw...aku lark sebaliknya..hehe....die memg telah dididik dr kecik kne tdo awl..hehe....so.............sabr jela.....






pastu tu kan aku nak cter pasal aktiviti yg kiterog bile mase hari terluang..
mase hari terluang,kadang2 kiterog akan g men basikal la ann....round2 1 uitm yg indah lagi permai nie haa...hehe...di samping ingin menguruskan badan agar badan kelihatan langsing dan menawan la katekan..hehe...maklum la ....badan dah nek bagaikan sesuatu yg comel,,huhu,,,x suke tul la...pempuan nie senang btol nak nek bdan ann....huhu...memg kne jage btol la ann..kalo pas kawin nnti lg la..huhu..takot i....uiiiissshhh.....harap2 la badan maintain jep..x nak nek...NO..NO...NO WAY!!!emh.......setiap pempuan mesti la inginkan kecantikan yg kekal lame kan..hehe....wah,,aku nie mcm ape dah...sibuk duk ckp pasal kecantikan la...kegemukan la...haha.....lawak2.....dah2...cukup smpai di sini..haha....emh......









No comments:

Post a Comment