Tuesday, October 11, 2011

AP121-1A/11

HEHE.....JENG2..nie lark sal dak kelas aku yg paling aku sayang n cintai ..hehe....dalam kelas aku nie aad 42 orang pelajar..ramai kan..hehe..tp seronok gler....dahla ada 21 laki2 21 pempuan...cukup2 jep nak wat pasangan hidup..hehe....ehemm2...aku sori la..dah ad..hehe..hehe..tp kebanyakannya hampir separuh dak kelas aku nie dah berpunyer nn masih mencari..hehe...



dalam kelas aku nie lark ad mcm2 ragam nyer..haha..mcm2..haha..seronok sgt..
aku start dari ketua kelas aku..name die NAZHIF..HAHA..die nie seorang yg amat branded...usshh....brg2 die hanya la.....semuanyer mahal..blackberry ,..i phone ..laptop apple..huhu...memg best r ...
haha..dak kl la katekan....memg hampir separuh dak kelas aku nie dak kl....hehe,...jelatek..haha.lepas tu ann..bile2 fikir balik ann...die nie mcm kazama dalam cter shinchann tu haa.....haha...sebb rambut die dah la sebijiik....kaye pon sebijik mcm kazama..haha...haha....






pastu ann...aku nak senarai kan dak pelik dalam kelas aku..haha..pelik n mesteri..haha
FATTAH,KATIJAH, N ACAP..HEHE...


ok..kite mulekan dengan fattah..hehe...
fattah nie dei seorang yg suke sgt keseorangan...semua yg die wat...die suke wat sorang2..huhu..pastu ann die suke wat muke blur..huhu....n perangai die nie mcm seorang x matang lagi...huhu..maybe die nie kne take time untuk jadik seorang yang matang..huhu....kalo korang tgk pon die memg kelihatan agak pelik..hehe..




pastu aku nak cter pasal si katijah..hehe...die nie memg mesteri sampai digelar budak misteri oleh dak laki kelas kiterog..haha...
nak tau kenape x?
die nie seorang yg amat pendiam dan pendiam tu membuatkan die nie x de kawan taw,..kdg2 sampai kelas or information pasal ape2 unn die x tau ...tu la..x nak berkwn lg...nasib bek la ad dak kelas aku yg bek hati nak kol die kalo perasan die x de dalam kelas..huhu...die nie plark kalo dalam kelas suke men sms..haha...ramai pakwe tu..haha..asyik 2 duk melayan hendset jep..musykil aku..haha..pastu lepas bace sms tu die gelak n sengih sore2..huhu..pelik..x pela..aslkan die bahagia...


pastu nak cter pasal acap..haha...acap nie seorang yg amat gelabah ayam..haha...gelabah sgt smpai semua bende jadik  serbe x kne..haha....lawak sgt bile die gelabah...contohnyer kalo dtg lambat...memg nmpk r muke die gelabah gler nak mampus..haha...pastu mule r berpeluh2....berpeluh smpai menitis2..haha....pastu ann die nie suke pegi tandas kalo dalam kelas...hampir tiap kelas die akan pergi ke tandas...kire mcm tandas tu memg tempat kegemaran die la..hehe....x tau la nape..pundi kencing die lemah kot..x leh sejuk sgt....kelas kan ad air cond..die x tahan la tu kot..haha..pastu ann die nie pon suke gelak n ketawa sorang2..haha


ape2 unn...sori korang..hehe...
seronok dpt tgk perangai pelik korang..hehe..




si kacak kelas  kami...hahaha...~~




kelas AP121-1A THE BEST!!






No comments:

Post a Comment