Thursday, January 19, 2012

wah..dah lame dh x update blog kesayangan aku nie..hehe....rindu...

30 DECEMBER - 1 JANUARY

ok....firstly nak cter pasal g KL mase cuti midsem ari tu....dah lame dh pon...tp skang baru nak cter..haha...kesian..haha.....emh..seronok sgt mase cuti aritu coz nyer semua adik beradik aku aku dpt jumpe nan begitu bahagia..haha....best dpt jumpe dieorg..k...skang nak cter pasal g KL ...k..skrg nie tujuan utama kami sekeluarga g KL sbb nak jumpa nan  DAMIA SYAFIA kesayangan kami n  nak round2 KL..HEHE..maklumlah bosan gler kot duk umah jer..hehe..emh......comel gler kot damia syafia tu..ishh33...geram sgt5......tp die mcm x sihat la..die mcm suke nangis n macam dah semakin kurus...maklumlah musim skang nie kan x menentu...sekejap panas...kejap sejuk...haha...sbb tu lah damia kesayangan kami semua tu senang sgt nak sakit..butaway...die sgt comel n terus comel..hehe..




nie la muke DAMIA SYAFIA yg asyik nangis n sedih jer coz x bape sihat...sian damia eak...alo3...mmmmuuaahhh..syg damia syafia sgt5...



















lepas tu nak cter pasal g ICT...EMH.....ict nie sgt cantek tempatnyer...hehe..memg lawo r....sbb byk lampu yg cantek2 nie..hehe..mcm2 warne n reka bentuk ad...ad bentuk zirafah ,rusa,tupai,burung,angsa n yg paling banyak of course la pokok..hehe..mcm taman pokok berlampu dh aku tgk..tp memg lawo gler r...n yg paling penting ICT nie cantek bile kite g waktu malam...n mase aku g tu memg ramai r makhluk or orang..hehe...pening kepala aku taw..hehe...tp seronok..n then agak byk gark r aku tgkp pic nan family kesayangan aku tu..hehe...
jap..nak upload pic aku nan pokok krismas kuning yg bercahaya..haha...jeng3....comel x??hehe..



hehe....best.....

No comments:

Post a Comment